Belangrijke informatie met betrekking tot onze dienstverlening

Momenteel is heel de wereld en ook Nederland helaas in de ban van COVID-19 oftewel het Cornavirus. Dit zal naast grote gevolgen op de gezondheid, ook grote gevolgen hebben voor het bedrijfsleven. Veel bedrijven komen immers stil te liggen met faillissementen tot gevolg. Ook bij CarFY zullen wij rekening moeten houden met het Coronavirus. Wij zullen in ieder geval te allen tijde het advies van het RIVM opvolgen, maar komen uiteraard ook met extra maatregelen in onze dienstverlening. Wel willen wij nadrukkelijk melden dat de gezondheid en het welzijn voorop staat.

Coronavirus en de autobranche

Zoals eerder gezegd zal het Cornavirus een grote impact hebben op het bedrijfsleven, zo ook op de autobranche. Wij bij CarFY zien echter ook kansen om onze dienstverlening ‘Coronaproof’ te maken en zullen op alle denkbare manieren met u meedenken zodat wij samen met u de 100% online aankoop van uw gewenste occasion kunnen afronden. Dat wil zeggen van aanschaf tot aflevering. Hiervoor hebben wij de volgende maatregelen genomen:

  • Wij volgen het advies van het RIVM en houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten
  • Wij staan ook ‘s avonds voor u klaar
    • Wij zijn bereikbaar via de chat
    • Wij zijn bereikbaar via de mail
    • Wij zijn telefonisch bereikbaar
      • Ook via WhatsApp
  • Wij denken graag met u mee over een afleverdatum
  • In heel Nederland uw auto op veilige wijze bezorgd

Online verkoop van auto’s

Bij CarFY koopt u 100% online uw gewenste auto, zonder dat er een bezoek aan een showroom of proefrit aan vooraf gaat. Kortgezegd kunt u in de volgende 5 stappen een auto bij ons kopen:

  1. U zoekt een auto in onze voorraad
  2. Wij bieden alleen kwalitatieve dealer occasions aan
  3. U kunt de auto veilig betalen via iDEAL
  4. Wij bezorgen de auto gratis bij u thuis
  5. Na aflevering kunt u 14 dagen tot 1.000 km gratis proefrijden

Drukker dan ooit

Momenteel is het (mede) vanwege het Coronavirus drukker dan ooit in onze online showroom. Adviezen van de overheid om niet noodzakelijk contact te vermijden liggen hier ten grondslag aan. De zoektocht naar een passende auto gaat echter door waardoor consumenten steeds meer naar online aanbieders van auto’s gaan kijken. Belangrijk is wel dat de aanbieder de consument zekerheden kan bieden. Denk bijvoorbeeld aan kwalitatieve auto’s, 14 dagen gratis proefrijden en garantie. Zekerheden die CarFY u kan bieden. Tevens zijn wij onderdeel van DAGO Autogroep, een dealerbedrijf dat al meer dan 50 jaar bestaat. Mede vanwege de drukte zullen wij ook ‘s avonds nog makkelijker te bereiken zijn. Neem contact met ons op, waar en wanneer het u uitkomt.

Afhalen en bezorgen

Afhalen en bezorgen, daar hebben wij al geruime tijd ervaring mee. Ook in deze tijd zullen wij de auto gratis bij u thuis bezorgen en blijft de aflevering een feestje! Echter, zullen wij een uitgebreide uitleg van de auto op een alternatieve manier met u communiceren. Ook hierin zijn wij flexibel en vinden wij een oplossing. Onze afleverspecialisten zullen hygiëne uiterst serieus nemen. Hierbij kunt u denken aan het gebruik van stuur- en stoelhoezen en handschoenen. Alles met hygiëne als uitgangspunt.

CarFY staat voor u klaar!

Wij werken dan wel 100% online, maar dat wil niet zeggen dat wij persoonlijk contact en service uit het oog verliezen. Dat vinden wij bij CarFY juist belangrijk en daarnaast merken wij dat onze klanten ons daarom waarderen. Mocht u vragen hebben over onze dienstverlening of aangeboden auto’s, neem dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Onze voorraad bekijken? Dat kan hier.

 

DAGO Autogroep is dealer van:

  • Logo SKODA
  • Logo Mazda